piątek, 25 lutego 2011

8. honia1222honia

PRZED:
Na pewno jest oryginalnie. Na myśl przychodzi mi Lady Gaga. Osobiście nie przepadam za takim stylem, ale doceniam pomysłowość i próbę bycia oryginalną ;) Moje ulubione połączenie czerni i bieli świetnie wygląda zawsze. Buty Twojej roboty średnio przypadły mi do gustu, myślę też, że ta wstążka zwisająca z Twojej dłoni jest zbędna.
Mimo pięknego makijażu pierwsze co przykuło moją uwagę to monstrualny nos. Nie lada wysiłku musiało od Ciebie wymagać zamaskowanie go różem, nie rozumiem po co się tak katować, kiedy teraz na stardoll mamy całkiem pokaźny wybór zgrabnych nosków ;) Makijaż jest staranny, dopracowany, kolory pięknie przechodzą z jednego w drugi. Nie wiem jak wykonujecie te precyzyjne makijaże, mi przydałby się kurs. Minus za jasne brwi i niedopasowaną fryzurkę.

PO
Starałam się przetłumaczyć Twoją stylizację na mój styl. Jest mrocznie, ale szykownie. Skórzaną sukienkę połączyłam z golfem, do kurteczki z bufkami (?) dodałam skórzaną kamizelkę. Buty powstały z trzech różnych par. Nie mogłam znaleźć pasującej torebki, więc medoll została bez.
Kolejny biedny w porównaniu makijaż. Czarno-fioletowe smooky eye, odrobina różu na policzkach i kilka połączonych szminek dało efekt widoczny na powyższym obrazku. Fryzurkę zmieniłam na krótszą i jaśniejszą, by trochę kontrastowała z ciemnym makijażem. Średnio jestem zadowolona z Twojej metamorfozy, przepraszam ;)

5 komentarzy:

Princess99_12- pisze...

po o wiele lepiej.

honia pisze...

Bardzo mi się podoba :) I nie wiedziałam, że ktoś tak dobrze docenia moją prace : *

honia1222honia

LapkiPrzySobie pisze...

w makijażu bardziej podoba mi się przed, przepraszam :P
jednak ubraniowa metamorfoza wyszła Salamandrze świetnie! :)

Anonimowy pisze...

Medoll po jest śliczna :)

ig☀r / hibiskusek pisze...

Ubranie "po" fajniusie :>