piątek, 4 marca 2011

10. .Marti 1997


PRZED
Nic mnie tu nie porywa. Tak wygląda połowa dziewczyn na stardoll. Taki zestaw jest spoko w realnym życiu, ale skoro stardoll daje nam tyle możliwości, to czemu z tego nie korzystać? Nie przepadam ani za tymi butami, ani za tym blazerem. Gorsetu po prostu nie cierpię, ale beret i legginsy są bardzo fajne.

Oj, nie podoba mi się. Okropne brwi, oczy, wielki nos. Elementy twarzy są w złych miejscach. Makijaż jest conajmniej dziwny, do tego niestaranny. Nie wiem czemu zostawiłaś gołe policzki, przy takiej bladej karnacji nie wygląda to fajnie. Włosy i usta lubię.

PO
Zrobiłam dla Ciebie imprezowy outfit, czarno-bialy top z wysoką spódnicą. Błyszczące rajstopy powstały z kilku połączonych par. Kapelusz i rękawiczki dodają strojowi szyku.

Zmieniłaś trochę wygląd twarzy od czasu mojej wizyty, ale oczy to wybrałaś jeszcze brzydsze, przepraszam za szczerość. Ile Ty masz świetnych kosmetyków, dziewczyno! Ale Ci zazdroszczę ;) Oczy pomalowałam kilkoma odcieniami niebieskiego, do tego dołożyłam eyeliner i białą kredkę do oczu w kącikach. Usta zostawiłam delikatne, a policzki musnęłam różem.

3 komentarze:

honeyy pisze...

Ładnie tylko ta torebka w ,,po " trochę nie pasuję :>
.honey.8.

LapkiPrzySobie pisze...

ładnie po :)
choć strój w przed też mi się podoba :D

luvmyhomies pisze...

nie podoba mi sie makijaz w ,,PO" . Przedtem tez byl okropny , ale PO jest gorszy .. sory c: