czwartek, 10 marca 2011

12.hela456


PRZED:
Wow, co za różnica! Bardzo fajna medoll, bez przesadyzmu, nie nudna mimo monochromatycznego stroju. Kojarzy mi się w francuską studentką, fajkę bym wywaliła, i buty ymi trochę nie pasuką, ale poza tym- podoba mi się bardzo, tak trzymać!

Tu już nie jest tak świetnie, chociaż tragicznie też nie. Wybrałąś te nudne oczy, ale dzięki umiejętnemu makijażowi nei wyglądają tak źle (chociaż są umalowane krzywo!). Nosek ładny, ust nie lubię, te jasne plamy na policzkach nadają chorowitego wyglądu, brwi trochę za wysoko. Włosy spoko. Mogło być lepiej, ale wygląd pasuje do stroju który wybrałaś, i w komplecie prezentuje się lepiej niż oceniany odzielnie.
PO:
Zainspirowana ostatnimi pokazami zdecydowałąm się na kolorową stylizację. Poza tym to taki miły kontrast dla Twojego mrocznego outfitu ;) Brakuje mi tu dodatków, ale nie mogłam znaleźć żadnego pasującego naszyjnika.

Zrobiłam Ci delikatny, stonowany makijaż, niekoniecznie pasujący do stylizacji ubraniowej. Wolałabym, by brwi były jaśniejsze, no ale niestety... Te kolczyki pasują mi tu idealnie.

Generalnie bardziej podoba mi się Twoja wersja ;)

5 komentarzy:

hela ♥ pisze...

Łoł, makijaż świetny. Zapewne go wykorzystam. :D , strój teś świetny, tylko kapelusz bym wymieniła na czarny. ;D

Magdalena pisze...

Bardzo fajna Doll 'po'. Super makijaż, mi tu się kojarzy z Lodową Księżniczką ;) Świetne.

Klaudia pisze...

Makijaż♥

ig☀r / hibiskusek pisze...

Makijaż bardzo mi się podoba, uwielbiam taka kolorystykę :3

Anonimowy pisze...

Mówisz że jej krzywo wyszło a tobie też :// Cień jest za długi( u prawego oka).Sama lepiej nie zrobię,ale ty krytykujesz a sama popełniasz ten błąd :DD