piątek, 11 marca 2011

13.Meggi11

PRZED:
Pierwsze co pomyślałam: 'Ugh, kicz kicz kicz'. Główne elementy stylizacji czyli sweterek i jeansy nie są AŻ tak złe, ale dodatki to dobrałaś tragiczne, nie wiem co myślałaś zarzucając swojej medoll ten futrzasty komin. Po prostu bardzo mi się to wszystko nie podoba, i nawet nie mam więcej komentarzy.

Staram się nie oceniać ludzi (a czasem nawet medoll ;P) po wyglądzie, ale nie jest to zawsze łatwe. Ta dollka przywodzi mi na myśl średnio inteligentną dziewzynę z prowincji, której największą pasją jest poprawianie swojej sztucznej opalenizny i pielęgnacja tipsów. Makijaż jest tandetny, nienawidzę marki Luxe, usta są zbyt jasne, brwi zbyt krótkie. Jedyne co mi się podoba to fryzura.
PO:
Ile Ty masz cennych ciuchów! Potwierdza to tylko moją teorię, że za pieniądze gustu nie kupisz... Zostałam w klimacie bling-bling i dziewczyny gangstera, ale trochę to ugładziłam. Mimo, że szafę masz pokaźną nie znalazłam w niej nic inspirującego. Postawiłam na prostą czarną mini sukienkę, krótką marynarkę i złote dodatki. Nie jest to mój styl kompletnie, ale myślę, że Tobie może pasować.
Zachwycona nie jestem, ale wydaje mi się, że jest o niebo lepiej niż wcześniej. Wybrałam dla Ciebie krótką czarną fryzurkę, przyczerniłam brwi i trochę je obniżyłam. Nie mogłam niestety zrobić tego samego z nosem, a usta im wyżej- tym wyglądały gorzej. Oczy pomalowałam na czarno-niebiesko z domieszką białego cienia.Nie znalazłam pasującej szminki-proponuję zainwestować w coś ciemnego, albo po prostu zmienić karnację.

9 komentarzy:

ig☀r / hibiskusek pisze...

Jakże wspaniały opis twarzy "przed", ahahahah. :>

Zulska pisze...

Róż w po moim zdaniem jest za jasny, ale ogólnie po zdecydowanie lepsze niż przed

Salamandra pisze...

nie było innego różu do wyboru, niestety, a policzki bez niczego wyglądały kiepsko.

paastelowa pisze...

Przepraszam z góry za spam :)
Mam bloga, w którym fotografuję chwile z mojego życia :) Wylosuję 10 osób, które zostaną obserwatorem mojego bloga, i dodadzą komentarz do pierwszego postu. Dla tych 10 osób będzie nagroda :
komentarz do 10 postów i będę obserwatorem tegoż bloga :) Losuję w środę tj. 16.03.2011r. Myślę, że warto. Pozdrawiam i zapraszam na http://www.pslawinowska.blogspot.com

Paulina pisze...

Śliczniutko:)


paulus114

-

Anonimowy pisze...

szkoda, że Twój blog zmienił się jak te wszystkie typu malinowe itp. w taki, w którym posta dodaje się raz na miesiąc... moze nie masz czasu, okej, ale napisz jakąś notke, czy cos. bo ja np. wchodzę codziennie i nic. dla mnie to brak szacunku z Twojej strony...

Pedrosia pisze...

Śliczna metamorfoza
Chciałabym się zgłosić
Moje konto to Pedrosia

Anonimowy pisze...

" szkoda, że Twój blog zmienił się jak te wszystkie typu malinowe itp. w taki, w którym posta dodaje się raz na miesiąc... moze nie masz czasu, okej, ale napisz jakąś notke, czy cos. bo ja np. wchodzę codziennie i nic. dla mnie to brak szacunku z Twojej strony..."

zgadzam się..

Anonimowy pisze...

liczyłam na to że ten blog będzie na miarę Maalinowych, ale jednak nie... właścicielka szybko się z nami pożegnała, a właściwie to się nie pożegnała, tylko za przeproszeniem kopnęła nas w dupę. Może jakaś notka która usprawiedliwi Twoją nieobecność, albo napiszesz w niej że zamykasz bloga... lub informacja w prezentacji hm? Zgadzam się z poprzednią wypowiedzią, to brak szacunku. ;/